Friday, July 10, 2009

MiNgGu OrIenTaSi KBA




seminggu mengalas tanggungjawab membantu melancarkan Orientation Week IPGM Kampus Bahasa Antarabangsa memang agak penat la...tapi enjoy apatah lagi bakal2 guru yang lebih senior umonye memang best LAYANNNNN.... dorang ni sporting... jumpa jer tegur... yelah...tak salah untuk aku turun padang dengan pelajar baru KBA ni..sebab akupun student jgak cumer di KBA aku sebagai Kaunselor Pelatih...


aku bantu uruskan LDK,majlis penutup dan mana yang sempat. all rounded la... aku pun tak kisah..tapi memang penat... tapi aku puas sebab pelajar baru ni kenal aku dan yang lain la... cuma...aku berasa kepuasan tur bila aku diterima oleh dorang semua..dorang easy to share dengan aku dan boleh dibawa bersembang... well..not easy nak mulakan perkenalan..tapi aku berjaya bina karakter positif dalam KBA ni..


overall yang boleh aku katakan di sini, aku menimba ilmu dari pengalaman mengendalikan minggu orientasi di sini... This is part of my StoRy...Tq to all especially Pn.Juhana (Kak.Ju)yang banyak bantu.

















































No comments:

Post a Comment